Wstęp do digital marketingu
(6 godzin)
Podstawy. Dowiesz się jak będzie wyglądała praca podczas studiów, otrzymasz materiały do pracy, stworzysz swoją koncepcję projektu, nad którym będziemy z tobą pracować przez cały rok trwania studiów.
Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy
(10 godzin)
Zrozumiesz rolę metryk sukcesu (KPI) w procesie planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Po kursie będziesz też potrafił określić cel kampanii reklamowej na podstawie briefu a także przygotować raport skuteczności kampanii reklamowej.
Zarządzanie produktem w środowisku internetowym
(12 godzin)
Poznasz główne metryki produktowe. Zdobędziesz wiedzę o stosowanych technikach przy budowaniu i rozwoju produktów. Poznasz także sposoby pozyskiwania danych w obszarze zarządzania nimi.
Strategia marki w świecie digital
(15 godzin)
Poznasz wszystkie składowe modeli pozycjonowania marek: planowanie strategii komunikacji w kanałach digital, identyfikację i formułowanie insightu, przygotowanie i odpowiedź na brief komunikacyjny do działań w Internecie.
Prawo internetowe
(15 godzin)
Poznasz przepisy i akty prawne, które znajdują swoje zastosowanie w obszarze biznesu prowadzonego z wykorzystaniem internetu. Kurs obejmuje też prawo autorskie, przepisy o własności intelektualnej czy danych osobowych w sferze digital.
Podstawy SEO i analityki internetowej
(15 godzin)
Dowiesz się wszystkiego o narzędziach do pomiaru ruchu na www i w aplikacjach, jak i o podstawowych raportach w Google Analytics. Omówimy też narzędzia do analizy mediów społecznościowych czy kanałów w YouTube. Zajęcia przygotują też do opracowania raportu w Google Data Studio.
Podejście biznesowe w digital marketingu
(10 godzin)
Głównym tematem zajęć będzie efektywność biznesowa projektów digitalowych, zarówno od strony agencji lub domu produkcyjnego, jak i od strony Klienta. Dowiesz się także jak identyfikować zjawiska groźne dla przebiegu projektu oraz jego rentowności.
Neuromarketing i badania ilościowe w projektach digital
(6 godzin)
Poznasz możliwości wykorzystania neuromarketingu zarówno w sferze badań, jak i działań. Dowiesz się jakie są szanse i ograniczenia związane z prowadzeniem badań tego typu. Omówimy też scenariusze badawcze oraz dobór prób.
Segmentacja rynku i analiza konkurencji online
(15 godzin)
Zrozumiesz zagadnienia związane z analizą rynku i pozycjonowaniem marki online. Po kursie będziesz też potrafił przeanalizować potencjał firmy a także wykorzystać odpowiednie narzędzia w celu przeprowadzenia analizy konkurencji online.
E-commerce
(10 godzin)
Powiemy ci jak zastosować różne modele e-commerce dla prowadzenia działalności biznesowej w Internecie. Poznasz też programy informatyczne służące do prezentacji wniosków i wyników z badań z zakresu e-commerce.
Reklama internetowa (display, search, native, online video)
(15 godzin)
Dowiesz się jak zidentyfikować cel kampanii i dobrać na tej podstawie kanały i media dla kampanii. Poznasz modele rozliczeń stosowane w reklamie internetowej. Omówimy dobór metod targetowania i celów kampanii. Dowiesz się tez jak ją wdrożyć na platformie Google Ads.
Internetowy PR
(10 godzin)
Poznasz kanały dystrybucji informacji PR w internecie. Dowiesz się też zaplanować sposób emisji komunikatu PR. Poznasz też narzędzia ewaluacji kampanii internetowych a także założenia do ich analizy.
Precyzja i sztuczna inteligencja w digital marketingu
(15 godzin)
Dowiesz się czym jest i jak działa sztuczna inteligencja (AI) a także jak dobrać i wykorzystać odpowiednie narzędzia AI. Powiemy ci jak zwiększyć wydajność i efektywność przy pomocy narzędzi sztucznej inteligencji a także wykorzystać narzędzia AI w procesie doboru i kierowania przekazu marketingowego.
Marketing aplikacji mobilnych
(12 godzin)
Na zajęciach dowiesz się m.in jakie są metryki charakterystyczne dla aplikacji mobilnych i kanały dystrybucji treści w ich obszarze. Na zajęciach przeprowadzimy kampanię reklamową dla aplikacji mobilnej a także stworzymy raport z podjętych działań.
Podstawy pracy copywritera
(16 godzin)
Zajęcia poświęcone narzędziom pracy copywritera: nazwie, sloganowi, scenariuszowi czy idei. Nauczysz się jak stworzyć je samodzielnie a także dowiesz się, gdzie szukać wiedzy na temat działań reklamowych i źródeł inspiracji.
Warsztat komunikacji wizualnej
(10 godzin)
Kurs poświęcony narzędziom i programom środowiska ADOBE do tworzenia grafiki komputerowej. Poznasz zasady rządzące estetyką i technicznymi wymogami projektów. Będziemy pracować nad ich dostosowaniem do założeń różnych środowisk komunikacyjnych: desktop, mobile, poszczególnych mediów społecznościowych i innych, obecnych we współcześnie prowadzonych działaniach marketingowych.
Podstawy projektowania w digital marketingu
(15 godzin)
Poznasz podstawy tworzenia stron www dostosowanych do współczesnych wymagań w środowisku digital oraz zasady user experience i user interface. Zajęcia poświęcone też będą przygotowaniu szablonu projektu strony, jego testowania i wdrażania.