Studia
podyplomowe

PROGRAM STUDIÓW

program Podyplomowych Studiów Digital Marketingu

Wstęp do digital marketingu
(6 godzin)

Podstawy. Dowiesz się jak będzie wyglądała praca podczas studiów, otrzymasz materiały do pracy, stworzysz swoją koncepcję projektu, nad którym będziemy z tobą pracować przez cały rok trwania studiów.

Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy
(10 godzin)

Zrozumiesz rolę metryk sukcesu (KPI) w procesie planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Po kursie będziesz też potrafił określić cel kampanii reklamowej na podstawie briefu a także przygotować raport skuteczności kampanii reklamowej.

Zarządzanie produktem w środowisku internetowym
(12 godzin)

Poznasz główne metryki produktowe. Zdobędziesz wiedzę o stosowanych technikach przy budowaniu i rozwoju produktów. Poznasz także sposoby pozyskiwania danych w obszarze zarządzania nimi.

Strategia marki w świecie digital
(15 godzin)

Poznasz wszystkie składowe modeli pozycjonowania marek: planowanie strategii komunikacji w kanałach digital, identyfikację i formułowanie insightu, przygotowanie i odpowiedź na brief komunikacyjny do działań w Internecie.

Prawo internetowe
(15 godzin)

Poznasz przepisy i akty prawne, które znajdują swoje zastosowanie w obszarze biznesu prowadzonego z wykorzystaniem internetu. Kurs obejmuje też prawo autorskie, przepisy o własności intelektualnej czy danych osobowych w sferze digital.

Podstawy SEO i analityki internetowej
(15 godzin)

Dowiesz się wszystkiego o narzędziach do pomiaru ruchu na www i w aplikacjach, jak i o podstawowych raportach w Google Analytics. Omówimy też narzędzia do analizy mediów społecznościowych czy kanałów w YouTube. Zajęcia przygotują też do opracowania raportu w Google Data Studio.

Podejście biznesowe w digital marketingu
(10 godzin)

Głównym tematem zajęć będzie efektywność biznesowa projektów digitalowych, zarówno od strony agencji lub domu produkcyjnego, jak i od strony Klienta. Dowiesz się także jak identyfikować zjawiska groźne dla przebiegu projektu oraz jego rentowności.

Neuromarketing i badania ilościowe w projektach digital
(6 godzin)

Poznasz możliwości wykorzystania neuromarketingu zarówno w sferze badań, jak i działań. Dowiesz się jakie są szanse i ograniczenia związane z prowadzeniem badań tego typu. Omówimy też scenariusze badawcze oraz dobór prób.

Segmentacja rynku i analiza konkurencji online
(15 godzin)

Zrozumiesz zagadnienia związane z analizą rynku i pozycjonowaniem marki online. Po kursie będziesz też potrafił przeanalizować potencjał firmy a także wykorzystać odpowiednie narzędzia w celu przeprowadzenia analizy konkurencji online.

E-commerce
(10 godzin)

Powiemy ci jak zastosować różne modele e-commerce dla prowadzenia działalności biznesowej w Internecie. Poznasz też programy informatyczne służące do prezentacji wniosków i wyników z badań z zakresu e-commerce.

Reklama internetowa (display, search, native, online video)
(15 godzin)

Dowiesz się jak zidentyfikować cel kampanii i dobrać na tej podstawie kanały i media dla kampanii. Poznasz modele rozliczeń stosowane w reklamie internetowej. Omówimy dobór metod targetowania i celów kampanii. Dowiesz się tez jak ją wdrożyć na platformie Google Ads.

Internetowy PR
(10 godzin)

Poznasz kanały dystrybucji informacji PR w internecie. Dowiesz się też zaplanować sposób emisji komunikatu PR. Poznasz też narzędzia ewaluacji kampanii internetowych a także założenia do ich analizy.

Precyzja i sztuczna inteligencja w digital marketingu
(15 godzin)

Dowiesz się czym jest i jak działa sztuczna inteligencja (AI) a także jak dobrać i wykorzystać odpowiednie narzędzia AI. Powiemy ci jak zwiększyć wydajność i efektywność przy pomocy narzędzi sztucznej inteligencji a także wykorzystać narzędzia AI w procesie doboru i kierowania przekazu marketingowego.

Marketing aplikacji mobilnych
(12 godzin)

Na zajęciach dowiesz się m.in jakie są metryki charakterystyczne dla aplikacji mobilnych i kanały dystrybucji treści w ich obszarze. Na zajęciach przeprowadzimy kampanię reklamową dla aplikacji mobilnej a także stworzymy raport z podjętych działań.

Podstawy pracy copywritera
(16 godzin)

Zajęcia poświęcone narzędziom pracy copywritera: nazwie, sloganowi, scenariuszowi czy idei. Nauczysz się jak stworzyć je samodzielnie a także dowiesz się, gdzie szukać wiedzy na temat działań reklamowych i źródeł inspiracji.

Warsztat komunikacji wizualnej
(10 godzin)

Kurs poświęcony narzędziom i programom środowiska ADOBE do tworzenia grafiki komputerowej. Poznasz zasady rządzące estetyką i technicznymi wymogami projektów. Będziemy pracować nad ich dostosowaniem do założeń różnych środowisk komunikacyjnych: desktop, mobile, poszczególnych mediów społecznościowych i innych, obecnych we współcześnie prowadzonych działaniach marketingowych.

Podstawy projektowania w digital marketingu
(15 godzin)

Poznasz podstawy tworzenia stron www dostosowanych do współczesnych wymagań w środowisku digital oraz zasady user experience i user interface. Zajęcia poświęcone też będą przygotowaniu szablonu projektu strony, jego testowania i wdrażania.